تماس با ما

7416 63 22 (021)

مشاهده تمامی محصولات

آژیر ماژولار هوشمند

آژیر الکترونیکی ماژولار هوشمند صنعتی

آژیر الکترونیکی Iransiren HE-M0323 یک آژیر هوشمند ماژولار نسل جدید است که نشان دهنده برتری دستگاه های اعلام خطرو هشدار الکترونیکی پیشرفته می باشد. این آژیر علاوه بر رفع نیاز در مراکز کوچک به گونه ای طراحی و ساخته شده تا بتوان از آن بطور موثر در مراکز بزرگ که نیازمند روش های کنترل پیچیده سیستم های اعلام خطر و هشدار می باشند استفاده شود.

آژیرهای سیرنی

آژیرهای صنعتی و موتوردار بادی

محصولات ایران سیرن علاوه بر رفع نیاز مجموعه های کوچک، به گونه ای طراحی و ساخته شده تا بتوان بطور موثر در مراکز بزرگی که نیاز به روش های کنترل پیچیده سامانه های هشدار و اعلام خطر است استفاده شود.

آژیرهای ضد انفجار

آژیرهای صنعتی ضدانفجار EX

آژیر ضدانفجار تولید شده توسط این شرکت با استفاده از فناوری‌های مختلف مانند طراحی محفظه‌های خاص، استفاده از مواد خاص و ایمنی‌سازی قطعات، بسیار متمایز از آژیرهای دیگر تولید می شود. آژیرهای EX به گونه‌ای طراحی شده‌اند که این امکان را فراهم می کند تا خود آژیر عامل انفجار نباشد. بنابراین هرگونه بخار، گاز، گرد و غبار، الیاف‌های ریز و غیره به داخل آن نفوذ نمی‌کند و امکان انفجار آن‌ حتی در شرایطی که محیط پیرامونی آن‌ها دچار انفجار شود نزدیک به صفر است. این آژیرها علاوه بر اینکه در محیط‌های نفت و گاز و معادن استفاده می‌شوند، در صنایع شیمیایی، دارویی، پتروشیمی، نیروگاهی و… نیز کاربرد دارند.

آژیرهای الکترونیکی

آژیرهای الکترونیکی و هورن شیپوری صنعتی

جنس بدنه این آژیرها مانند سایر محصولات این شرکت از آلیاژ آلومینیوم بوده و دارای درجه حفاظت IP65 می باشد که می توان در تمام شرایط آب و هوایی در فضاهای داخلی و بیرونی از آن ها استفاده کرد.

آژیرهای الکترونیکی چراغ دار

آژیرهای الکترونیکی و هورن شیپوری صنعتی چراغ دار

محصولات این شرکت علاوه بر رفع نیاز مجموعه های کوچک، به گونه ای طراحی و ساخته شده تا بتوان بطور موثر در مراکز بزرگی که نیاز به روش های کنترل پیچیده سامانه های هشدار و اعلام خطر است استفاده شود.

چراغ اعلام خطر

چراغ های گردان و چشمک زن

چراغ های اعلام خطر سری SGL  در دو نوع گردان و چشمک زن LED و XENON دارای درجه حفاظت IP65 با قابلیت نصب و کار کرد در انواع شرایط آب و هوایی، مناسب فضای داخلی و بیرونی.

سبد خرید